14 lat pisał powieść i mało kto chciał ją kupić. TikTok wybił ją do TOP 1

Światło dzienne ujrzała właśnie niezwykła historia Lloyda Devereux Richardsa, autora powieści kryminalnej "Stone Maidens", która ukazała się pod koniec 2022 roku. Córka autora, wiedząc ile czasu poświęcił on na napisanie książki i jak małą sprzedaż odnotowała, postanowiła zareklamować ją na TikToku. Opisała historię ojca i wnet okazało się, że internet pełen jest życzliwych ludzi, którzy potrafią docenić prawdziwą pasję.

Autor: Fomen
Przeczytasz w 2 min

Wiadomo nie od dziś, że siła wiralowych materiałów w sieci potrafi być zaskakująca i niebywale przełożyć się na wyniki sprzedaży. W tym przypadku dobre chęci internautów z całego świata dosięgnęły skromnego prawnika, który w wolnym czasie pisał powieść, a ukończenie jej zajęło mu aż 14 lat! Przez ten długi czas Lloyd Richards dopracował historię antropologa sądowego FBI, który bada sprawę seryjnego mordercy duszącego kobiety i porzucającego ich ciała.

Thriller „Stone Maidens”, bo tak zatytułowane zostało dzieło Richardsa, ukazał się nakładem zależnej od Amazona spółki Thomas & Mercer i niestety bez większych akcji marketingowych sprzedaż była znikoma. Taki stan rzeczy utrzymywał się do czasu, aż jedna z córek Lloyda Richardsa założyła konto na platformie TikTok w celu zareklamowania powieści swojego ojca.

@stonemaidens It’s a beautifully written thriller on Amazon 🥹❤️ #stonemaidens #booktok #authorsoftiktok #thrillerbooks #books ♬ original sound – e

Pierwsze wideo stało się prawdziwym wiralem! Kiedy licznik wyświetleń przekroczył 10 mln, jasne już było, że historia pisarza-amatora zaintrygowała internautów. Co więcej, okazało się, że zainteresowanie to bezpośrednio przełożyło się na sprzedaż książki w serwisie Amazon. Zaledwie po kilku dniach od publikacji filmu na TikToku powieść „Stone Maidens” została najlepiej sprzedającym się thrillerem kryminalnym w tym serwisie na całym świecie!

Ponadto w tym tygodniu jest to piętnasta najlepiej sprzedająca się pozycja spośród wszystkich kategorii. Jest to jeden z wielu przykładów, jak tego typu portale doskonale sprawdzają się w kampaniach reklamowych. Reakcję wzruszonego autora książki możecie zobaczyć na poniższym nagraniu.

@stonemaidens you all are amazing! Life can be hard and then it can be wonderful suddenly (still crying) #stonemaidens ♬ original sound – lloyd

Zobacz także:  Świat zapomniał o Snapchacie? Otóż nie, aplikacja pobiła nowy rekord
Słowa kluczowe:
Udostępnij artykuł:
Autor: Fomen
Blog fomen to ogrom recenzji produktów (w tym cyfrowych) i usług, a także poradniki, felietony, opiniotwórcze teksty, ciekawostki, wyjaśnienia zagadnień ze świata nauki i okazjonalne doradztwo w zakupach. Jesteś dumni, że udało nam się zbudować w sieci miejsce skupiające dużą społeczność pasjonatów nowych technologii i innowacji, rozrywki, motoryzacji, sportu, muzyki, filmów i seriali.
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *